1. Strona Główna
  10. Mapa Serwisu
  11. RODO

Wycieczka klas I i II

Dnia 9 czerwca wyjechaliśmy na wycieczkę szkolną. Uczestniczyły w niej obie klasy pierwsze i drugie. Najpierw odwiedziliśmy Ochaby, a w nich Park Miniatur i Park Dinozaurów. Potem dzieci bawiły się na placu zabaw, zwiedziły Oceanarium Prehistoryczne oraz obejrzały film w kinie 6D.

Po tych emocjach wyruszyliśmy do Cieszyna. Tam zwiedziliśmy Wzgórze Zamkowe, zobaczyliśmy najstarszą murowaną świątynię w kraju, a chętne osoby wyszły na Wieżę Piastowską, skąd podziwiały piękne widoki miasta i okolicy. W Cieszynie podziwialiśmy również reprezentacyjną promenadę zwaną "Wenecją Cieszyńską" oraz studnię "Trzech Braci". Mieliśmy również czas na lody na rynku. Ostatnim punktem wycieczki były warsztaty edukacyjne w Chlebowej Chacie  w Brennej, w której robiliśmy podpłomyki z ciasta. Próbowaliśmy je z miodem i swojskim masłem oraz piliśmy pyszną kawę zbożową z mlekiem. Zwiedziliśmy również zagrodę bogatego chłopa. Największe zainteresowanie wzbudziły maszyny rolnicze do uprawy i obróbki zbóż. Dzień zakończyliśmy zabawą na świeżym powietrzu i pysznymi kiełbaskami. Wszyscy zadowoleni wrócili do domu.

Wolontariuszki na medal!Kilkanaście wolontariuszek z klas V,VI i VIII naszej szkoły wzięło udział w jubileuszowym Piątym Charytatywnym Meczu Hokejowym.
Konkurs "Aniołek Bożonarodzeniowy 2018"Aniołek Bożonarodzeniowy w kompozycji przestrzennej lub płaskiej
Wycieczka do Kopalni Soli "Wieliczka"