1. Strona Główna
  10. RODO

Wycieczka klasy VI b

opis niedostepny

15 listopada klasa VIb miała przyjemność skorzystać z niezwykłego zaproszenia. Dzięki gościnności Państwa Aliny i Eryka Kluwaków oraz życzliwości Pracowników firmy MAEM w Zatorze mogliśmy zwiedzić to ciekawe i bardzo przyjazne miejsce. Dowiedzieliśmy się, jak powstają różne ważne, choć niekiedy niepozorne części, bez których nie moglibyśmy pływać statkami, promami, łodziami....

Naszą podróż poprzedził wykład pani Mariki, która od początku do końca wizyty towarzyszyła nam i dbała o nasze bezpieczeństwo.

Zaglądaliśmy do jasnych biur, wędrowaliśmy przez kameralne pomieszczenia wyposażone np. w nieprawdopodobnie precyzyjne urządzenia pomiarowe, sporo czasu spędziliśmy zapatrzeni w drukarkę 3D, błądziliśmy w labiryntach regałów z przedziwnymi czytnikami na nadgarstkach, oglądaliśmy rozległą halę produkcyjną. W każdym z tych miejsc poznawaliśmy kolejne etapy- od projektu, przez wykonanie prototypu części, testy sprawdzające jej jakość, produkcję, aż po wysyłkę do odbiorcy.

Wszędzie czekali na nas niezwykle sympatyczni ludzie, którzy ciekawie i z ogromnym poczuciem humoru opowiadali nam o swojej pracy. Byli też naszymi cierpliwymi instruktorami- mogliśmy przez chwilę stać się częścią załogi! Skutkiem były wypakowane upominkami pudełka, które starannie przygotowaliśmy i nadaliśmy do wysyłki zgodnie z wszystkimi procedurami.

Nasz zachwyt wzbudziła ciągle towarzysząca nam przyroda- prawdziwa wizytówka firmy Zieleń drzew, srebrzyste morskie fale, błękitne niebo, wiatr w białych żaglach- właśnie to oglądaliśmy zamiast zimnych biurowych ścian. Słuchając opowiesci o wielu proekologicznych działaniach, przekonaliśmy się, jaka to frajda służyć naturze! To była pasjonująca lekcja- zawodowa i wychowawcza. Dziękujemy!

Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.